Poliittinen Superviikonloppu Pirkkalassa 2-4.12.2016 ja Mattilan vierailu Mänttä-Vilppulassa 3.12.2016

Perussuomalaisten Superviikonloppu Pirkkalassa alkaa perjantaina 2.12.2016 kello 18.00, kun sosiaali- ja terveysministeri Pirkko Mattilan saapuu tapaamaan Pirkanmaan piirin sote-vaikuttajia. Ministeriö on lähettänyt kutsut. Kello 20.00 alkaa Mattilan toinen tilaisuus, joka on avoin kaikille. Tilaisuudet pidetään Pirkkalan valtuustosalissa. Paikalla kahvitarjoilu.

Lauantaina 3.12.2016 sosiaali- ja terveysministeri Pirkko Mattila vierailee Mänttä-Vilppulan kaupungintalon valtuustosalissa 9.30-10.30.

Sunnuntaina 4.12.2016 puolustusministeri Jussi Niinistö vierailee sekä Pirkanmaan piirin syyskokouksessa kello 13.00 että Pirkkalan Partolan Citymarketin Kahvila Coffiinossa klo 14.30.

Sunnuntaina 4.12.2016 saapuu Pirkkalan valtuustosaliin eduskuntaryhmän puheenjohtaja Sampo Terho. Tämä tilaisuus on avoin kaikille. Pirkkalan PS tarjoaa kahvit.

Olette kaikki tervetulleita.

Politiikan superviikonloppu!-3