Perussuomalaisten Pirkanmaan piiri ry:n hallitus vuodelle 2023 järjestäytyi

Pirkanmaan Perussuomalaisten hallitus vuodelle 2023 järjestäytyi perjantaina 6.1. pitämässään kokouksessa. Puheenjohtajana jatkaa aiemmin piirin syyskokouksessa valittu kaupunginvaltuutettu Sami Kymäläinen Orivedeltä. Ensimmäisenä varapuheenjohtajana jatkaa Tampereen kaupunginvaltuutettu Antti Moisander. Toiseksi varapuheenjohtajaksi valittiin Susanna Saarinen Kangasalta ja kolmanneksi varapuheenjohtajaksi kaupunginvaltuutettu Sami Pajunoja Sastamalasta. Valkeakosken kaupunginvaltuutettu Auri Saarelainen jatkaa piirisihteerinä. Piirin vaalipäällikkönä toimii Maria Nikupaavo Tampereelta ja taloudenhoitajana jatkaa Anne Valtakivi Tampereelta. Piirin tiedottajana aloittaa Katja Poikajärvi Kangasalta. Lisäksi piirin työvaliokuntaan valittiin Tomi Lehtola Tampereelta sekä Elina Talonen-Ojanperä Akaasta.

“Hallitus valitsi erinomaisen puheenjohtajiston ja avainhenkilöt viemään perussuomalaiset kaikkien aikojen vaalivoittoon Pirkanmaalla. Valituilta henkilöiltä löytyy täydellinen sekoitus kokemusta ja uusia näkemyksiä. On etuoikeus saada olla rakentamassa heidän kanssaan parempaa Pirkanmaata ja Suomea.” -toteaa piirin puheenjohtaja Sami Kymäläinen.

Lisätietoja:

Sami Kymäläinen