Lea Mäkipää ehdolle eduskuntavaaleihin

TIEDOTE
Julkaisuvapaa 3.6.2014

Lea Mäkipää ehdolle eduskuntavaaleihin

Perussuomalaisten kansanedustaja Lea Mäkipää asettuu ehdokkaaksi ensi kevään eduskuntavaaleissa. Mäkipää on Kihniöstä ja nyt eduskunnassa neljättä kauttaan.

Päätös ehdokkuudestani oli lopulta helppo tehdä, vaikka kävin itseni ja perheeni kanssa monia keskusteluja aiheesta toteaa Lea Mäkipää. Olen vuosikaudet ollut aktiivinen ihmisten ja maaseudun puolustaja ja tehnyt työtä niin kansanedustajana kuin yksityishenkilönä edustamieni arvojen pohjalta. Tämä työ on verissä ja sydämessä. Haluan käyttää kertyneet taitoni ja tietoni yhteiseksi hyväksi, rakentamalla politiikan keinoilla parempaa Suomea ja Pirkanmaata.

Päätökseni olisi ollut toinen, jos Suomen asiat olisivat nyt hyvällä mallilla. Suurtyöttömyys, kuntien ja valtion välinen epäselvä tehtävien jako, sote-soppa sekä maaseudun elinehdot, niihin haluan olla vaikuttamassa.

On vaara, että tässä talousahdingossa tehdään suuria sosiaali- ja talouspoliittisia ratkaisuja, joka jakaa kansaa ja alueita entistä enemmän. Haluan toimia sillan rakentajana nopeasti muuttuvassa maailmassa, tuomalla inhimillistä näkemystä rahan arvojen rinnalle. Sitä työtä eduskunnassa edelleen riittää ja siihen työhön olen täysin sitoutunut, sanoo Mäkipää.

Lisätiedot: Lea Mäkipää, puh. 09-4323120

Kirjoitettu 8.6.2014