Piirin puheenjohtajan joulutervehdys

Tervehdys Pirkanmaan Perussuomalaiset!

Vuosi on kääntymässä lopuilleen ja haluan tässä kohtaa esittää kiitokseni kaikille kuluneesta vuodesta! Piirinhallitus, työvaliokunta, kansanedustajat sekä kaikki kentällä väsymättömästi töitä tekevät Perussuomalaiset ihmiset: teidän ansiotanne on se, että puolue on tällä hetkellä Suomen suosituin! Vuosi 2019 tullaan varmasti muistamaan poliittisessa historiassa vuotena, jolloin Perussuomalainen puolue teki historiallisen kovan kannatusnousun ennätysajassa, joka lopulta kulminoitui upeana tuloksena eduskuntavaaleissa.

Vanhan sanonnan mukaan: tästä on hyvä jatkaa! Ensi vuonna on vaaleista välivuosi, edellyttäen että nykyinen hallitus pysyy kasassa. Ensi vuosi ei kuitenkaan ole välivuosi poliittisesta työnteosta, valmistautuminen kuntavaaleihin 2021 pitää aloittaa heti ensi vuoden alusta. Kuntavaalit ovat hieman erilaiset vaalit verrattuina muihin valtakunnallisiin vaaleihin, mutta samalla kaavalla ne voitetaan kuin muutkin! Eli kovalla työllä ja johdonmukaisella suomalaisten etua ajavalla politiikalla.

Pirkanmaan piirin pikkujoulut vietetään huomenna lauantaina Tampereen Maisansalossa. Pikkujouluja edeltää myös tapahtuma Tampereen Tammelan torilla, jossa ovat mm. kaikki meidän Pirkanmaan Perussuomalaiset kansanedustajat tavattavissa. Lisätietoa näistä tapahtumista saa mm. piirin Facebook-sivuilta tai piirisihteeriltä suoraan. Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee huomisiin tapahtumiin. Itse en valitettavasti huomenna pikkujouluihin pääse johtuen aikaisemmin sovituista menoista. Haluan kuitenkin erityisesti kiittää Tampereen Perussuomalaisten aktiiveja näiden molempien tapahtumien järjestämisestä. Pitäkäähän hauska ilta!

Lopuksi haluan toivottaa teille kaikille hyvää joulun odotusta ja parempaa uutta vuotta! Ensi vuonna tehdään lisää historiaa, eikös vaan!

Jouluterverveisin,

Harri Vuorenpää