Kokous: Perussuomalaisten Pirkanmaan piiri ry:n sääntömääräinen syyskokous

4.11.2017 klo 14:00 - 17:00

Perussuomalaisten Pirkanmaan piiri ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään lauantaina 4.11.2017 klo 14:00 alkaen paikkana Kotka-sali (Ideapark, 2 krs. osoite: Ideaparkinkatu 4, 37570 Lempäälä).

Kokouksessa käsitellään sääntömääräisen syyskokouksen esityslistan asioiden lisäksi: vuoden 2016 tilit ja tilinpäätös, toimintakertomus, tilintarkastajan lausunto, toiminnantarkastajan kertomus vuodelta 2016 sekä paikallisyhdistyksien edustajien valinnat piirihallituksen varsinaisiksi jäseniksi ja henkilökohtaisiksi varajäseniksi.

Puhe- ja äänioikeus on puolueen jäsenmaksun vuonna 2017 ja 2016 maksaneilla jäsenillä. Jäsenmaksut tulee olla maksettu viimeistään 20.10.2017 mennessä.
Kokouksen koollekutsujana Pirkanmaan piirihallitus, tervetuloa!

Piirin kokouksiin on jokaisella jäsenyhdistyksellä oikeus lähettää yksi (1) puhe- ja äänioikeutettu edustaja jokaista jäsenyhdistyksen alkavaa viittä (5) varsinaista jäsentä kohden kuitenkin niin, että jäsenyhdistys voi lähettää enintään kymmenen (10) edustajaa.

Piirikokousedustajat on jokainen paikallisyhdistys päättänyt syyskokouksessa 2016. Paikallisyhdistyksen edustajien määrä lasketaan vuoden 2015 lopussa olleen paikallisyhdistyksen jäsenmäärän mukaan ei paikkakuntanne puolueeseen liittyneiden mukaan.

Kartta latautuu...